MENU

Mijn Free2Move Lease

Heeft u een Free2Move Operational Lease contract? Log dan in via onderstaande button op uw Mijn Free2Move Lease

Snel en gemakkelijk geregeld:

• Facturen inzien

• Contract inzien

• Wijzigingen doorgeven

• Schade melden

• Contractovername of -beeïndiging

Log in op Mijn Operational Lease

Bekijk hieronder de meestgestelde vragen

Wij zijn er om u te helpen

Afhankelijk van uw persoonlijke situatie met betrekking tot werk en inkomen hebben wij gegevens van u nodig. U ontvangt een persoonlijk account voor uw Mijn Omgeving waar u veilig en eenvoudig documenten kunt uploaden; specifiek datgene dat we in uw situatie nodig hebben.

U vindt uw facturen terug in uw beveiligde Mijn Omgeving. Mijn F2M Lease kunt u activeren middels de link in de e-mail die u hierover heeft ontvangen. U ontvangt de facturen automatisch per e-mail. U kunt de facturen ook terugvinden in uw online omgeving. Mocht u uw facturen niet meer per e-mail willen ontvangen maar alleen willen bekijken in uw online omgeving, dan kunt u dit aangeven in Mijn F2M Lease bij ‘communicatie voorkeuren’. Het is niet meer mogelijk facturen per post te sturen. De eindfactuur voor extra gereden kilometers is nog niet terug te vinden in Mijn F2M Lease. U ontvangt deze factuur nog wel per reguliere post.

Om het contract te beëindigen dient u een aantal stappen te ondernemen:

Na beëindiging van het contract kunt u nog de volgende facturen verwachten:

  • Afrekening termijnbedragen

Iedere schade meldt u binnen één werkdag telefonisch aan de schadeafdeling van PSA Finance, ongeacht de oorzaak en de omvang van de schade. U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 088 2012600, optie 2.

Voor iedere schade stuurt u een leesbare kopie van het volledig ingevulde schadeformulier aan: autoschade@one-uw.nl.

Wilt u liever het originele schadeformulier per post sturen?
Dit kan naar:
One Underwriting B.V.
T.a.v PSA Finance Private/Free2Move Lease
Postbus 3234
4800 DE BREDA

Het schadeformulier kunt u ook vinden in uw MijnOmgeving. Een goed ingevuld schadeformulier bevordert een snelle afhandeling en vergroot de kans op verhaalbaarheid. U kunt de schade laten herstellen door uw dealer.

Uw Mijn F2MLease is de online omgeving waar alles staat over uw auto en contract. De gegevens zijn ongeveer een maand na activatie van uw contract volledig en correct zichtbaar in de online omgeving. Als u iets wilt wijzigen binnen uw contract is dit de plek om dat te doen. Doorgegeven wijzigingen zijn ongeveer twee weken na de melding zichtbaar in de online omgeving.

Liever direct contact?

Kies een onderwerp uit onderstaande lijst:

Contactgegevens

Bekijk onze openingstijden en contactgegevens voor meer informatie.

Openingstijden:
  1. Ma.8:30 - 17.30 uur
  2. Di.8:30 - 17.30 uur
  3. Woe.8:30 - 17.30 uur
  4. Do.8:30 - 17.30 uur
  5. Vrij.8:30 - 17.30 uur
  6. Za.Gesloten
  7. Zo.Gesloten
Gegevens:
Lemelerbergweg 12 | 1101 AJ | Amsterdam

Chat met ons