MENU

Mijn Financial Lease

Heeft u een Financial Lease contract? Log dan in via onderstaande button op uw Mijn Financial Lease.

Snel en gemakkelijk geregeld:

• Facturen inzien

• Contract inzien

• Wijzigingen doorgeven

• Contractovername of -beeïndiging

Log in op Mijn Financial Lease

Bekijk hieronder de meestgestelde vragen

Wij zijn er om u te helpen

Afhankelijk van uw persoonlijke situatie met betrekking tot werk en inkomen hebben wij gegevens van u nodig. U ontvangt een persoonlijk account voor uw Mijn Omgeving waar u veilig en eenvoudig documenten kunt uploaden; specifiek datgene dat we in uw situatie nodig hebben.

U vindt uw facturen terug in uw beveiligde Mijn Omgeving. Mijn F2M Lease kunt u activeren middels de link in de e-mail die u hierover heeft ontvangen. U ontvangt de facturen automatisch per e-mail. U kunt de facturen ook terugvinden in uw online omgeving. Mocht u uw facturen niet meer per e-mail willen ontvangen maar alleen willen bekijken in uw online omgeving, dan kunt u dit aangeven in Mijn F2M Lease bij ‘communicatie voorkeuren’. Het is niet meer mogelijk facturen per post te sturen. De eindfactuur voor extra gereden kilometers is nog niet terug te vinden in Mijn F2M Lease. U ontvangt deze factuur nog wel per reguliere post.

U kunt uw lening op elk moment geheel of gedeeltelijk aflossen. U hoeft dan geen rente meer te betalen over dat bedrag. Als u eerder wilt aflossen, dan kost dit 1% of 0,5% van het bedrag dat nog niet is afbetaald. Als uw overeenkomst nog meer dan een jaar geldig is, kost dit 1%. Als uw overeenkomst minder dan een jaar geldig is 0,5%. De kosten kunnen nooit hoger zijn dan de rente die u nog moet betalen.

U kunt een verzoek voor overname contract indienen, als er sprake is van:
A. U wilt de auto en het Financial Lease contract overzetten naar een derde partij.
B. Uw onderneming wijzigt van rechtsvorm.
C. De naam van uw onderneming wijzigt.
U kunt het verzoek schriftelijk indienen in uw Mijn Financial Lease account.

Mijn Financial Lease is de online omgeving waar alles staat over uw auto en contract. De gegevens zijn ongeveer een maand na activatie van uw contract volledig en correct zichtbaar in de online omgeving. Als u iets wilt wijzigen binnen uw contract is dit de plek om dat te doen. Doorgegeven wijzigingen zijn ongeveer twee weken na de melding zichtbaar in de online omgeving.

Liever direct contact?

Kies een onderwerp uit onderstaande lijst:

Contactgegevens

Bekijk onze openingstijden en contactgegevens voor meer informatie.

Openingstijden:
  1. Ma.8:30 - 17.30 uur
  2. Di.8:30 - 17.30 uur
  3. Woe.8:30 - 17.30 uur
  4. Do.8:30 - 17.30 uur
  5. Vrij.8:30 - 17.30 uur
  6. Za.Gesloten
  7. Zo.Gesloten
Gegevens:
Lemelerbergweg 12 | 1101 AJ | Amsterdam

Chat met ons